Az állomási vágányhálózat teljes egészében elkészült mindkét irányban, a gyalogos forgalmat már az új aluljáróba terelik. A liftek helye az aluljáróban fekete falappal van eltakarva, fentről sem látni semmit, hogy egyáltalán elkezdték-e már építeni.
Az aluljáróban alaposan szétnézve sem láttam árulkodó jeleket arra, hogy oda is kerül-e kialakításra digitális kijelző, vagy legalább hangos utastájékoztató készülék, esetleg kamera. A Csalogány utcai oldalon már javában zajlanak a zajvédő fal építésének munkálatai. A képeken jól látszik, hogy egy rövidke szakaszon már el is készült. A peronokhoz még nem lehet onnan felmenni, csak az aluljáró Tolmács utca felőli végétől, a felszínen kialakított útvonalon.
Aki ritkán járt az állomáson felújítás alatt, az könnyedén lekésheti a vonatot a megváltozott gyalogos forgalom miatt, mely legalább 3 perccel meghosszabbítja a Csalogány utca felől érkezőknek a megfelelő peronhoz jutást.
A III. - IV. vágány peronját is gőzerővel csinálják, December 10. napjára el kell készülnie. Az állomás épületének tetőszerkezetét is felújítják, az épület ablakait, ajtóit mind kiszedték, több válaszfalat kibontottak. Ideiglenes váróterem is kialakításra került időközben, mely kulturált és fűtött! Az állomás Csalogány utcai oldalán már nem olyan fényes a helyzet, a különböző munkálatok miatt felbontották az utca egyes részeit ám a mostanában lehullott sok csapadék feláztatta a földet. Néhol még járda sincs, ott a kerítés tövében kitaposott földön kell menni. ( Fotókon ez is jól látszik! ) Szó szoros értelmében "malackodni" kell a sárban, hogy a tisztelt utas eljusson a vasúti aluljáróhoz, vagy esetleg onnan haza.
Érd állomás képei:
Csalogány utcai helyzet: