Munkanap-áthelyezés és ünnep miatti változások a közösségi közlekedésben
2018. március 09. írta: Dudás Norbi

Munkanap-áthelyezés és ünnep miatti változások a közösségi közlekedésben

 

mav_logo.jpg

A munkanap áthelyezés miatt március 9-én a munkanapra, március 10-én a péntekre érvényes forgalmi rend szerint közlekednek a vonatok. Március 14-én a pénteki, március 15-én a szombati, március 16-án és 17-én az ünnepnapi, március 18-án a vasárnapi közlekedési rend lesz érvényes a vasúton. 
 

A márciusi ünnepnapok idején változik a HÉV-közlekedés menetrendje. A munkanap áthelyezése miatt március 9-én az éjszakai HÉV-ek nem közlekednek. Március 14-17. között bővített esti üzemidő szerint közlekednek járataink.

- Vágányzári menetrend -

- Vágányzárral kapcsolatos információk -


- Pótlóbuszos közlekedésről információk - 

volanbusz_1.JPG

 

nevtelen_kep_1.png

  • 744-es és 746-os autóbuszok Érd, Autóbusz-állomás és Érd, TESCO között nem közlekednek, ezért Érd, Erika utca megállóhelyet sem érintik.

A bejegyzés trackback címe:

https://erdenutazol.blog.hu/api/trackback/id/tr2013727430

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása