Átadták az utazóközönség részére a 3-4. vágány peronját, egyúttal megnyitották az aluljáróból a peronra vezető feljárót is. Az állomás épület nyílászáróit, válaszfalait elbontották, tető szerkezetét felújították, de további látványos munkálatokra még nem került sor. A peronok térkövezését befejezték, a liftek helye továbbra is bedeszkázva.
A vágányok felújítását végző csapat levonult a területről. A zajvédő fal sem készült még el teljesen, illetve remélhetőleg hamarosan elkezdik az állomás túloldalán is építeni.
Elszomorító látni, hogy a korábbi állapothoz képest semmit sem tettek a Csalogány utcai sártenger megszüntetése érdekében, még az állomás aluljáróját sem lehet megközelíteni anélkül, hogy ne legyen térdig sáros az utas. Jól tükrözi ezt a Csalogány utca felőli aluljáróba vezető lépcső, és az utána lévő rész.
Az alábbi képen jól látszik, hogy nem mindenhol sikerült tökéletesre a perontető illesztése, hisz befolyik a tetőről a víz.

